۱۴۰۱ شهریور ۶, یکشنبه

سه شهروند مسیحی جهت اجرای حکم حبس احضار شدند ممانعت از اعزام زهره سرو به بیمارستان با بهانه تراشی مسئولان زندان

 


سه شهروند مسیحی جهت اجرای حکم حبس احضار شدند


ژوزف شهبازیان، سمیه (سونیا) صادق و مینا خواجوی قمی، شهروندان مسیحی طی ابلاغیه‌ای جهت اجرای حکم حبس به دادسرای اوین احضار شدند.


به گزارش هرانا، بر اساس ابلاغیه ی که روز دوشنبه ۷ شهریورماه، توسط شعبه یک اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب اوین صادر و به ایمان سلیمانی وکیل مدافع این شهروندان ابلاغ شده است، از این شهروندان خواسته شده تا ظرف مدت ۱ روز از زمان درج این ابلاغیه در سامانه ثنا در شعبه مذکور حاضر شوند.


ممانعت از اعزام زهره سرو به بیمارستان با بهانه تراشی مسئولان زندان


زهره سرو، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، روز شنبه ۵ شهریور، علیرغم تعیین وقت قبلی به دلیل بهانه تراشی مسئولان زندان از اعزام به بیمارستان محروم ماند. وی پیشتر به بیماری کرونا مبتلا شده بود که با تشخیص نادرست بهداری زندان و نتیجه آن، عفونت ناشی از کرونا در بدن وی باقی مانده است.


به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز شنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۱، زهره سرو، زندانی سیاسی علیرغم تعیین وقت قبلی از اعزام به بیمارستان محروم شد.


یک منبع مطلع با بیان این مطلب به هرانا گفت: “پیشتر زهره علیرغم ابتلا به کرونا با تشخیص نادرست بهداری زندان از اعزام به بیمارستان محروم شده بود. مدتی بعد به بیمارستان «شهدای تجریش» منتقل شده و بعد از آن چندین بار به بیمارستان «طالقانی» اعزام شد. نهایتا پس از تشخیص پزشک معالج و تعیین وقت، وی جهت تخلیه سینوسهایش در تاریخ ۲۹ مردادماه و ۵ شهریورماه باید به بیمارستان مراجعه می کرد که اعزام زهره با سنگ اندازی مسئولان زندان به بیمارستان میسر نشد.” 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چرا نه به اعدام! رو به رشد است؟ (بخش۱)

 در ماه‌های اخیر اعدام یک بار دیگر به یکی از مهم‌ترین مسائل افکار عمومی در ایران بدل شد. پیش از آن که هشتگ #مهسا_امینی پربسامدترین موضوع در ...