۱۳۹۹ آذر ۵, چهارشنبه

خبر های خودکشی دختران

 بدنبال خبرهای خودکشی سریالی #دختران #نوجوان در #رامهرمز، روز یکشنبه ۲ آذر ماه ۱۳۹۹، خودکشی دردناک «روژین خدری» دختر ۱۷ ساله در سلماس، بار دیگر توجه افکار عمومی را به خود جلب کرد. خبر مثل همیشه کوتاه بود: یک دختر ۱۷ ساله ساکن #روستای_کوزه_رش، از توابع شهرستان سلماس در پی اقدام به خودکشی جان باخت.

به گزارش سایت حقوق بشر در ایران، صبح امروز یکشنبه ۲ آذر ماه ۱۳۹۹، «روژین خدری» متولد: ۱۳۸۲ – ساکن روستای «کوزه رش»، از توابع شهرستان سلماس واقع در استان آذربایجان غربی، در پی ضرب و شتم از طرف پدرش و اقدام به خودکشی نمود جان خود را از دست داد.

منابع محلی نزدیک به خانواده این دختر نوجوان، اظهار داشتند:

«عصر دیروز شنبه روژین به شدت از طرف پدر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و شدت این ضرب و شتم به حدی بود که در برخی قسمتهای بدنش آثار کبودی مشهود بود و امروز حدود ساعت ۹ صبح با مراجعه به خانه همسایه شان از آنها درخواست کمک و حمایت کرده بود اما در پی بی توجهی همسایه آنها به این موضوع و بازگشت روژین به خانه ساعاتی بعد با حلق آوریز کردن خود به زندگی اش پایان داد و در حال حاضر جسد وی در بیمارستان سلماس برای انجام مراحل قانونی ئ اخذ نامه پزشکی قانونی قرار دارد.»

ADVERTISEMENT

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چرا نه به اعدام! رو به رشد است؟ (بخش۱)

 در ماه‌های اخیر اعدام یک بار دیگر به یکی از مهم‌ترین مسائل افکار عمومی در ایران بدل شد. پیش از آن که هشتگ #مهسا_امینی پربسامدترین موضوع در ...