۱۳۹۸ آبان ۸, چهارشنبه

حرف‌های دردناک دختری که در ۱۳ سالگی ازدواج کرد | پدرم از شوهرم ۱۱ میلیون گرفت

 همشهری آنلاین- هنوز ۱۳ سالم کامل نشده بود که ازدواج کردم، سنم اون موقع کم بود محضر داره سه میلیون تومن از شوهرم پول گرفت منو صیغه ۹۹ ساله کرد بعدش که بزرگ‌تر شدم عقدم کرد.


روزنامه ایران با دختر۱۹ساله ای که ۶سال قبل یعنی در ۱۳سالگی ازدواج کرده مصاحبه ای انجام داده است.


بخشهایی از مصاحبه را می خوانید:


زهرا چند سالته و کجا متولد شدی؟

متولد سال ۷۹ هستم و در شمال به دنیا اومدم اما از بد حادثه الآن دروازه غار زندگی می‌کنم.


چند سالگی ازدواج کردی و چه جوری با شوهرت آشنا شدی. کمی از شوهرت بگو؟

هنوز ۱۳ سالم کامل نشده بود که ازدواج کردم، سنم اون موقع کم بود محضر داره سه میلیون تومن از شوهرم پول گرفت منو صیغه ۹۹ ساله کرد بعدش که بزرگ‌تر شدم عقدم کرد، شوهرم تو دروازه غار مواد فروشی می‌کرد تا این‌که یه روز منو می‌بینه و به یکی از فامیلامون پول می‌ده تا براش شماره منو پیدا کنه که اونم خدا لعنتش کنه این کارو براش انجام می‌ده. بعد از این‌که شماره منو پیدا کرد مدتی باهم دوست بودیم منم که دل خوشی از خونه و خونوادم نداشتم با سعید فرار کردم. تو فرهنگ غربت‌نشینا وقتی یه دختر و پسر با هم فرار کنن یعنی این‌که زن و شوهرن. سعید اون موقع ۲۵ سالش بود و از غربتی‌ها هم نبود. منم که دوست داشتم با یکی به غیر از غربتی‌ها ازدواج کنم. آخه از خود غربتی هام خواستگار داشتم اما دوست نداشتم با اونا وصلت کنم برای همین سعید را انتخاب کردم. سعیدم قبل از این‌که ازدواج کنم تو دروازه غار موادفروشی می‌ک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چرا نه به اعدام! رو به رشد است؟ (بخش۱)

 در ماه‌های اخیر اعدام یک بار دیگر به یکی از مهم‌ترین مسائل افکار عمومی در ایران بدل شد. پیش از آن که هشتگ #مهسا_امینی پربسامدترین موضوع در ...